GL1800Riders Forums banner
381 - 400 of 401 Posts
Ze hebben bepaalde Honda-auto's achteraf geĂĽpgraded naar draadloos, dus de mogelijkheid was er misschien altijd al, alleen vergrendeld.
Als je op de FCC-site kijkt voor typegoedkeuring, heeft het infotainmentsysteem wel Wi-Fi-mogelijkheden, maar deze zijn uitgeschakeld. Of deze functie bedoeld was voor interne programmering/configuratie of voor de eindgebruiker, weet ik niet.

• Like
Reactions: RobNash
Edit: Volgens motorcycle.com is het NAV-systeem verdwenen. Alles op APC/Android.
Interessant. De eerste keer dat ik Honda een jubileummodel met minder functies dan het voorgaande jaar heb zien uitbrengen. Ik denk dat het gewoon te moeilijk was om de problemen ermee op te lossen? Ik vraag me af of dit betekent dat we geen kaart- of firmware-updates meer zullen zien voor motoren van het vorige modeljaar.

Mijn vader reed tot zijn 87e, daarna reed hij in zijn Porsche tot zijn 97e. Dat zou je ook moeten hebben.
Whoopty doo, wat heeft opa's kleuren te maken met hoe lang iemand leefde? Die lelijke kleurencombinatie heeft nog steeds opa erop staan, net als in de jaren 80. Voor een bedrijf dat een nieuwe generatie rijders wil aantrekken, is het contraproductief om oude, saaie kleuren erop te zetten. Dus als je in of in de buurt van de jaren 80 zit, gefeliciteerd, haal je 50-jarig jubileum zodat ze hun marketingdoelen halen.

Whoopty doo, wat heeft de kleuren van opa te maken met hoe lang iemand heeft geleefd? Die lelijke kleurencombinatie heeft nog steeds opa erop staan, net als in de jaren 80. Voor een bedrijf dat een nieuwe generatie rijders wil aantrekken, is het contraproductief om oude, saaie kleuren erop te zetten. Dus als je in of in de buurt van de jaren 80-groep zit, gefeliciteerd, haal je 50-jarig jubileum zodat ze hun marketingdoelen halen.
Die opmerking zegt veel over je. Welkom om dit te bevestigen.

Die opmerking zegt veel over je.
Het zegt dat ik denk dat die kleurencombinatie lelijk en gedateerd is en dat is mijn mening, en dat ik denk dat het contraproductief is om nieuwe rijders aan te trekken. Dat was alles waar mijn eerste opmerking over ging, totdat jij je ermee ging bemoeien en er iets anders van maakte.

Die opmerking zegt veel over jou.
Het zegt dat ik denk dat die kleurencombinatie lelijk en gedateerd is en dat is mijn mening, en dat ik denk dat het contraproductief is om nieuwe rijders aan te trekken. Dat was alles waar mijn eerste opmerking over ging totdat jij je ermee ging bemoeien en er iets anders van maakte.
Bedankt voor de bevestiging.

Dank voor de bevestiging.
Oh, je bent zo schattig Wingcon. Je bent teruggegaan en hebt je vorige bericht bewerkt zodat je verder kon gaan met deze bevestigende verklaring. DAT meneer, zegt veel over je. We zijn dus ver afgedwaald van het praten over motorfietsen, en ik ben er zeker van dat anderen er net zo moe van zijn als ik. Daarom, welterusten.

Nogmaals bedankt dat je hierin bent getrapt, aangezien je je zo superieur voelt aan mensen boven de 80. Ongelooflijk amusant. Heb nu het popcorn erbij gepakt.

Mensen, laat het los. Stop er nu mee. We zijn beter dan dit.

Ik wil Honda persoonlijk bedanken voor het besparen van tienduizenden dollars.

Door uw product in 2025 niet te updaten, kan ik met meer vertrouwen blijven genieten van mijn perfect lopende, zwaar aangepaste 2018-model. De wederverkoopwaarde zou ook intacter moeten zijn gebleven, aangezien veel minder potentiële kopers gedwongen zullen worden om de 'nieuwe' (onveranderde) motorfiets te kopen.

Goed gespeeld Honda... Goed gespeeld.

Na een eerste blik op Powersports: Draadloze APC/Android, verbeterde automatische volume en equalizer, kleuren, 50e badge met boek en model op de 50e editie, een zadeltas USB (maar misschien was dat al gedaan?), en het display menu ziet er iets anders uit. Zeg me alsjeblieft of ik iets mis.
Eerste indruk, "bruin/goud" spreekt me niet aan. Doet me denken aan een stationwagen uit de jaren 50. Mijn vrouw zei "ieuw" toen ik haar de foto liet zien. Rood en zilver met de zwart gemaakte pijpen zien er op het eerste gezicht erg mooi uit, maar moet ze in het echt zien. Teleurgesteld dat er geen matzwart beschikbaar is voor de Tour DCT.
Veel aanloop/promotie voor heel weinig verandering, maar zal waarschijnlijk de overstap maken van mijn '18, ervan uitgaande dat onderhandelen lukt.
Weet niet zeker waarom er geen dodehoekwaarschuwing is of misschien zelfs beter ontworpen zadeltassen, maar misschien sterft de markt voor grote tourers en is het hun kosten niet waard. In tegenstelling tot anderen ben ik niet bezorgd over meer vermogen. Ik denk dat het een geweldige motor is.
Ook erg gecharmeerd van het nieuwe luchtfilter in cartridge-stijl. LOL.
___
Edit: Volgens motorcycle.com is het NAV-systeem verdwenen. Alles op APC/Android.
Harley en Indian denken niet dat de touringmarkt doodgaat... ze blijven verbeteren en functies toevoegen aan hun touringmachines

Weet niet zeker of iemand het heeft opgemerkt, maar het zilveren Tour-model is $500 goedkoper en wordt niet geleverd met de 50-jarige jubileumbadges.

Persoonlijk vind ik de goudkleurige fiets er niet zo slecht uitzien. Het is misschien niet mijn keuze, maar ik kan me voorstellen dat sommigen het leuk vinden. Het is tenminste niet een van die lelijke matte kleuren. Het is ook fijn om de terugkeer van zilveren wielen in plaats van zwart te zien.

View attachment 477457
De goudkleur zou best mooi zijn geweest als het gewoon een effen kleur was geweest. Ik geef ook de voorkeur aan de heldere wielen en de chromen uitlaatlook.

De Goldwing 2025 ziet eruit als een fantastische motorfiets. Ik bezit en rijd twee Honda's uit de jaren 1980, dus ik kan de betrouwbaarheid bevestigen. Ik heb gereden wat Indian en BMW te bieden hebben. Ik geef de voorkeur aan de Goldwing vanwege de styling en prestaties en ik vind niet veel verschil tussen de touringmodellen. Ik ben dol op de dct die alleen Honda aanbiedt. De elektrische voorruit en de kruipfuncties vooruit/achteruit zijn fantastisch. Ik kan de Goldwing kopen voor 10-15 duizend dollar minder dan een vergelijkbare Indian, Harley of BMW.

……Zoals iemand anders hier al zei... Ik zie niet hoe deze look jongere rijders zal aantrekken, tenzij ze op zoek zijn naar Clark Griswald's stationwagen uit de Vacation-films. :LOL::ROFLMAO::LOL:
Men kan met ongeveer 100% zekerheid stellen dat de jongere generatie wegrent en absoluut een hekel heeft aan alles wat de meeste 60+-jarigen leuk vinden. Dat is al generaties lang zo….
Honda moet een evenwichtsoefening maken en proberen beide groepen aan te trekken… waarschijnlijk onmogelijk. Jongere mensen willen je Goldwing net zo min als jij hun skateboard.

Ik kan de Goldwing kopen voor 10-15 duizend minder dan een vergelijkbare Indian, Harley of BMW.
Dat kan waar zijn in Canada, maar niet hier in de Verenigde Staten. Bijvoorbeeld. Lokale dealer in mijn buurt heeft een 2025 BMW K1600GTL, zwarte kleur. De adviesprijs is $30.635,00. BMW includeert vracht in hun adviesprijs.

Honda includeert de vrachtkosten niet in hun adviesprijs. Honda's huidige vrachtkosten zijn $775,00.

2025 Honda Tour DCT adviesprijs is $29.700,00. Toevoeging van $775 vrachtkosten, prijs is $30.475,00.

Dat is geen verschil van $10-15K in prijs.

381 - 400 of 401 Posts