Na een eerste blik op Powersports: Draadloze APC/Android, verbeterde automatische volume en equalizer, kleuren, 50e badge met boek en model op de 50e editie, een zadeltas USB (maar misschien was dat al gedaan?), en het display menu ziet er iets anders uit. Zeg me alsjeblieft of ik iets mis.
Eerste indruk, "bruin/goud" spreekt me niet aan. Doet me denken aan een stationwagen uit de jaren 50. Mijn vrouw zei "ieuw" toen ik haar de foto liet zien. Rood en zilver met de zwart gemaakte pijpen zien er op het eerste gezicht erg mooi uit, maar moet ze in het echt zien. Teleurgesteld dat er geen matzwart beschikbaar is voor de Tour DCT.
Veel aanloop/promotie voor heel weinig verandering, maar zal waarschijnlijk de overstap maken van mijn '18, ervan uitgaande dat onderhandelen lukt.
Weet niet zeker waarom er geen dodehoekwaarschuwing is of misschien zelfs beter ontworpen zadeltassen, maar misschien sterft de markt voor grote tourers en is het hun kosten niet waard. In tegenstelling tot anderen ben ik niet bezorgd over meer vermogen. Ik denk dat het een geweldige motor is.
Ook erg gecharmeerd van het nieuwe luchtfilter in cartridge-stijl. LOL.
___
Edit: Volgens motorcycle.com is het NAV-systeem verdwenen. Alles op APC/Android.