GL1800Riders Forums banner

Heeft u foto's van:

1.4K views 24 replies 16 participants last post by  cihilb  
#1 ·
Hallo allemaal,
ik vroeg me af of iemand foto's heeft die me kunnen laten zien HOE ik de passagiersstoel met bagage kan inpakken.
Mijn dame gaat NIET met me mee op reis, en ik wil zoveel mogelijk inpakken. Dus het enige wat overblijft is de passagiersstoel om op te vullen. Foto's zouden geweldig zijn om te zien welk type tas / en hoe ik ze op de stoel achter me kan vastzetten.
Dank je
Dave

#3 ·
Hoi allemaal,
Ik vroeg me af of iemand foto's heeft die me kunnen laten zien HOE ik de passagiersstoel met bagage kan inpakken.
Mijn dame gaat NIET met me mee op reis, en ik wil zoveel mogelijk inpakken. Dus het enige dat overblijft is de passagiersstoel om te vullen. Foto's zouden geweldig zijn om te zien wat voor soort tas / en hoe ik ze op de stoel achter me kan vastzetten.
Bedankt
Dave
Je zegt niet wat voor motor je rijdt.
Op mijn '98 en '17 Gold Wing gebruik ik dit al enkele jaren. T-Bags Motorfiets Reistassen Bagage Tas
Voor zover ik weet worden ze niet meer gemaakt of commercieel verkrijgbaar.
De bovenste riemen gaan rond de achterste luidsprekerbehuizingen.
De onderste riemen gaan rond de handgrepen van de passagier.
Goed ingepakt biedt het plaats aan vijf dagen kleding, toiletartikelen, CPAP en mijn laptop en accessoires.
Image

• Like
Reactions: sdeslaur
#4 ·
U zegt niet wat voor motor u rijdt.
Op mijn '98 en '17 Gold Wing gebruik ik dit al enkele jaren. T-Bags Motorfiets Bagage Bagagevak
Voor zover ik weet worden ze niet meer gemaakt of commercieel verkrijgbaar.
De bovenste riemen gaan rond de achterste luidsprekerbehuizingen.
De onderste riemen gaan rond de handgrepen van de passagier.
Mits goed ingepakt, biedt het plaats aan vijf dagen kleding, toiletartikelen, CPAP en mijn laptop met accessoires.
View attachment 496827
Mijn fiets is een 2016 1800.

#5 · (Edited)
Ik gebruik een waterdichte nylon tas met rits. Kijk eens bij uw lokale militaire surpluswinkel. Vroeger gebruikte ik dit soort tas tijdens het reizen over de hele wereld en nu op mijn fietstochten. Werkt geweldig en in tegenstelling tot een stijve koffer is hij flexibel en kan hij "gevormd" worden om in de beschikbare ruimte te passen. Met een beetje planning kun je gemakkelijk een week kleding inpakken. Ik span hem vast met een bungeenet en voeg ook een tweede nylon "veiligheidsriem" toe. De tas heeft ook handvatten waarmee hij gemakkelijk van de fiets naar de hotelkamer kan worden vervoerd. Dit is hetzelfde als wat ik gebruik ... Flyers Kit Bag
Image

#7 ·
Als ik zonder de trailer reis, gebruik ik deze tas. Hij werd geleverd met een waterdichte hoes, wordt mooi vastgebonden aan de passagiershandgrepen en komt 's nachts mee het motel in. Ik heb hem veel gebruikt. Toen ik hem in 2015 kocht, kostte hij slechts $ 49,99. Nu is hij aanzienlijk duurder. Tegen de huidige prijzen, als ik opnieuw zou kijken, ben ik er vrij zeker van dat ik de suggestie van @Arch Wood hierboven zou kopen; alleen vanwege de prijs.

Image

Image

#9 ·
Achterbank- en koffertashoes zijn beide van Saddlemen. Ik zou het model nog moeten opzoeken. De achterbanktas wordt je rugleuning en als je er een hebt, moet deze eraf om de tas erop te krijgen. Als je bestuurdersrugleuning niet zonder gereedschap kan worden verwijderd, is deze tas misschien niets voor jou. Veel ruimte in de zitzak. Past perfect met de ene kant rond en de andere kant plat. Ik gebruik twee spanbanden van D-ringen aan de onderkant van de tas naar de handgrepen voor passagiers. Tas past zo goed dat je misschien niet eens spanbanden nodig hebt, maar ik gebruik ze voor het geval dat.

#11 ·
Zowel de tas voor op de achterbank als de kofferttas zijn van Saddlemen. Ik zou het model wel even moeten opzoeken. De tas voor op de achterbank wordt je rugleuning en als je die hebt, moet deze eraf om de tas erop te krijgen. Als je bestuurdersrugleuning niet zonder gereedschap kan worden verwijderd, is deze tas misschien niets voor jou. Enorm veel ruimte in de zittas. Past perfect met de ene kant rond en de andere kant plat. Ik gebruik twee spanbanden van de D-ringen aan de onderkant van de tas naar de handgrepen voor de passagier. De tas past zo goed dat je misschien niet eens spanbanden nodig hebt, maar ik gebruik ze voor de zekerheid.

View attachment 496857
View attachment 496856
Toen ik op de 1100 Spirit en de KZ1000 reed, had ik er een die erg op de jouwe leek. Het was zowel een geweldige rugleuning als een stuk bagage.

#22 ·
Een van mijn grootste afkeuren en klachten over een Goldwing is het ontwerp van de schelpvormige zijkoffers en de achterste kofferbak. Ze zijn gewoon irritant als ze ingepakt zijn en op reis zijn. Kan een doorslaggevende factor zijn voor mijn volgende motor.
Helemaal mee eens!!
Sinds 2018 is de Goldwing niet langer de beste tourmotor vanwege het slechte ontwerp van de zadeltassen en de kleine opbergruimte!

#12 ·
Ik gebruik de Kuryakyn Xkursion XW5.0. Hij heeft een kromming, dus hij past mooi tegen de rugleuning. Het beste deel... het is een rolkoffer, dus ik verleng gewoon het handvat en rol hem mijn hotel in. Ik heb 1 kant van de riem aan de handgrepen van de passagier bevestigd en de andere aan de tas zelf, dus het zijn slechts 2 clips. Ik bevestig ook 2 extra clipriemen losjes aan de zijkanten van mijn bagagerek. Ze zijn niet noodzakelijk, maar gewoon een extra beveiliging. Helaas maken ze deze tas niet meer en ik heb geen vergelijkbare rolkoffer gezien.
Image

#15 ·
Ik gebruik de Kuryakyn Xkursion XW5.0. Hij heeft een kromming, dus hij past mooi tegen de rugleuning. Het beste eraan... het is een rolkoffer, dus ik trek gewoon de handgreep uit en rol hem mijn hotel in. Ik heb 1 kant van de riem aan de handgrepen van de passagier bevestigd en de andere aan de tas zelf, dus het zijn maar 2 clips. Ik bevestig ook nog 2 extra clipriemen losjes aan de zijkanten van mijn bagagerek. Ze zijn niet nodig, maar gewoon een extra beveiliging. Helaas maken ze deze tas niet meer en ik heb geen vergelijkbare rolkoffer gezien.
View attachment 496858
Verdomme, dat ziet er echt goed uit... maar waarschijnlijk te goed voor mij LOL. Trouwens, die opstelling lijkt je toe te laten WEG te komen. Weer erg mooi.

#17 ·
Een optie voor u als u het nodig acht om wat meer mee te nemen LOL. Tussen haakjes, het is moeilijk te zien, maar als u goed kijkt, is dat eigenlijk een levend paard in de zijspan. Ik heb deze foto in Florida op de doorgaande weg genomen met ongeveer 70 mph. View attachment 496890
Als ze olie gaat lekken, geef haar dan een reden.

#19 ·
@L1Wolf, die tas lijkt erg op een Saddlemen BR4100 tas, ik gebruik er een op mijn 2010 wing.

#24 ·
Ik gebruik de achterste passagiersruimte alleen voor kleding waarin ik me gedurende de dag omkleed. Ik wil mijn kofferbak of zadeltassen niet storen om zomaar een jas of handschoenen te verwisselen. Ik gebruik gewone elastische koorden, of een paar oude Rider Wearhouse-riemen. De stapel groeit en krimpt naarmate de rit vordert. Door de stapel laag te houden, kan de kofferbak worden geopend zonder de lading te verstoren. Heel erg belangrijk!