Ik ben aan de korte kant van 1,68 m en zet mijn 2018 DCT Tour echt niet graag op de middenbok. Maakt iemand een elektrisch aangedreven middenbok? Bedankt
Ik heb in 2004 of 2005 een BMW getest die dit had en het was geweldig. Met mijn vrouw en ik op de motor ging het gemakkelijk op en neer. Ik zou het geweldig vinden als Honda dat 20 jaar later zou doen!Ik zou geĂŻnteresseerd zijn in een van deze. Ik vind ze gaaf. Een paar jaar geleden had een maat van me een BMW en hij reed een parkeerplaats op, drukte op een knop en PRESTO de motor stond op de standaard. Ik denk dat dit vooral handig zou zijn bij het trekken van de aanhanger. Bijna onmogelijk om de middenbok te plaatsen met de aanhanger eraan.
Heeft hij een link? Mijn rug weerhoudt me ervan de mijne op de middenbok te zetten.Phil, een lid van dit forum, verkoopt een kit die, hoewel niet elektrisch, de hefboomwerking vergroot om de middenbok naar beneden te krijgen. Ik heb er een gekocht en het werkt geweldig. Ik zet mijn 12 GW nu elke keer als ik de garage inrijd op de middenbok.
Je hebt geen elektrische middenbok nodig om de motorfiets gemakkelijker op de middenbok te zetten. Het maakt niet uit hoe lang of kort je bent, de motorfiets is zwaar en er is veel gewicht nodig om op te tillen.Ik ben aan de korte kant van 5'6" en vind het echt niet leuk om mijn 2018 DCT Tour op de middenbok te zetten. Maakt iemand een elektrisch bediende middenbok? Bedankt
Ik deed hetzelfde, behalve dat ik één uiteinde schuin afsneed zodat de band er gemakkelijker op kon rollen. De mijne is ongeveer 8 inch lang en 6 inch breed en ik heb een 1/2 inch hoge stop op de achterrand geplaatst.Ik sneed een vierkant van 6" x 6" van 3/4" multiplex en zette het achterwiel erop. Het tilde de fiets genoeg op om de middenbok gemakkelijk te maken. Ik bevestigde een touwtje aan het hout om het eruit te trekken zonder te bukken. Het dient ook als zijstandaardpad in het zand/zachte grond.
73
Jij en ik zijn ongeveer even lang. Hoewel het in het begin moeilijk voor me was, ontdekte ik dat het gebruik van de juiste techniek (voor mij) mijn moeilijkheid bij het in eerste instantie op de middenbok zetten van de motorfiets oploste. Fiets op een vlakke ondergrond; voorwiel recht; standaard dicht bij de fiets en laat de standaard zakken tot deze de grond raakt terwijl u de linkerhandgreep van de passagier vastpakt; strek het rechterbeen en de fiets komt omhoog en de standaard wordt uitgeklapt. Ik ontdekte (voor mij) dat als de grond niet vlak was en vooral als het voorwiel niet recht stond... het uitvoeren van deze actie een hele klus zou zijn... zo niet onmogelijk voor mij.Ik ben aan de kleine kant van 5'6" en vind het echt niet leuk om mijn 2018 DCT Tour op de middenbok te zetten. Maakt iemand een elektrisch bediende middenbok? Bedankt
Woodman10,Woodman10; Ik voel je pijn.
Ik heb geworsteld met het op de middenbok krijgen van zowel mijn 2002 als nu mijn 2018. Ja, iedereen zegt dat iedereen het kan als je weet hoe... mijn vrienden hebben het me een dozijn keer laten zien....ik denk dat ik gewoon te oud/traag ben om het te leren. Dus, het eerste wat ik op mijn 2018 zette, was een ride-off standaard. Kon niet geloven hoe gemakkelijk dat het op de middenbok zetten van de motorfiets maakte. Geen klein verschil, het is als dag en nacht anders! Beveel het ten zeerste aan iedereen aan.