GL1800Riders Forums banner
  • Hey everyone! Enter your ride HERE to be a part of August's Ride of the Month Challenge!
1 - 20 of 23 Posts

·
Registered
8 Posts
Discussion Starter · #1 ·
lk heb vroeger Honda CBX en Kawasaki gereden nu ik met pensioen ben ben ik op zoek naar een Goldwing vanaf 2018 ben al een tijd zoekende en heb nog geen goede gevonden hier in Nederland.

·
Registered
8 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Welcome from Holland, Mi. USA. My name is Hank Van Kampen and my Dad spoke Dutch but did not pass it on. Hope you find the bike you want. Found mine new in 2001 and now have 177K mi.
Dank je , ik blijf gewoon doorzoeken , ik wilde eigenlijk een Goldwing trike maar die zijn hier in Nederland helemaal niet te vinden.

·
Registered
892 Posts
Howdy from AZ and welcome.

·
Administrator
4,943 Posts
De voertaal op dit forum is Engels, dus gebruik een vertaler om van het Nederlands naar het Engels te vertalen, net zoals ik Google Translate heb gebruikt om dit bericht te plaatsen. Dank je!

The common language on this forum is English, so please use a translator to translate from Dutch to English, just as I used Google Translate to post this message. Thank you!

Glen

·
Registered
1,104 Posts
De voertaal op dit forum is Engels, dus gebruik een vertaler om van het Nederlands naar het Engels te vertalen, net zoals ik Google Translate heb gebruikt om dit bericht te plaatsen. Dank je!

The common language on this forum is English, so please use a translator to translate from Dutch to English, just as I used Google Translate to post this message. Thank you!

Glen
Would that be considered "tilting at windmills"?? :unsure: :rolleyes:

·
Premium Member
2018 DCT Airbag
7,628 Posts
Can someone suggest that he does a Google translate to English and post that? I hope he reads English? I wonder if Goldwings are a lot more expensive in Europe compared to North America?
Message sent (by Glen) and acknowledged.

·
Registered
8 Posts
Discussion Starter · #18 ·
Zoekmodi
Als hij uit Nederland komt, spreekt hij beter Engels dan wij.
[/CITAAT]Hi Wasabi, I can read a little English but not speak it, I went on holiday to Sout Dakota a few years ago with my wife and then it's easy if your wife can speak and read English. And yes the Goldwings are more expensive here than in the USA, to buy a Goldwing in the USA is also too expensive due to imports. I registered here to gain knowledge and to experience how people in other countries talk about the Goldwing, so I can gain more knowledg

Alle

Afbeeldingen
Videos
Nieuws
Winkelen
meer
Hulpmiddelen

Minder dan 5.890.000.000 resultaten (0,39 seconden)
Als hij uit Nederland komt, spreekt hij beter Engels dan wij.
[/CITAAT]

·
Administrator
4,943 Posts
  • Like
Reactions: paulcf
1 - 20 of 23 Posts