GL1800Riders Forums banner

LS2 Advent X Carbon z Cardo LS2 4x -- Jest tutaj!

1 reading
11K views 86 replies 22 participants last post by  Ride  
#1 · (Edited)
Tak, w końcu dotarło dzisiaj zamiast w zaplanowany ostatni piątek. Ponieważ planowałem porządnie je przetestować w weekend. Żaden problem, bo mam dużo czasu, żeby się nim nacieszyć. Próbowałem je dostać w sklepie Cycle Gear w pobliżu, ale to się nie udało. Więc szukałem i znalazłem, że Speed Addicts miało mój rozmiar w magazynie i rzuciłem się na to.

Pierwsze wrażenie, naprawdę myślę, że mi się spodoba. Bardzo wygodny z dużą ilością miejsca wokół uszu, co powinno ułatwić instalację głośników i ich prawidłowe ustawienie. Połączenie paska podbródkowego będzie wymagało przyzwyczajenia, ponieważ przez całe życie używałem D-Ringów. Poza tym, prawdziwym testem będzie jazda w realnych warunkach we wszystkich warunkach, zwłaszcza w deszczu, aby zobaczyć, jak się sprawuje. I co dla mnie najważniejsze, jak cicho będzie? Próbowałem zainstalować osłonę Pin-Lock, ale zrezygnowałem, ponieważ nie chciałem niczego forsować i coś zepsuć. To będzie wyzwanie na inny dzień.

I naprawdę chcę podziękować @Fred H. i @Zee Fifty za zainspirowanie mnie do kupna jednego z tych fantazyjnych, nowych, modułowych kasków. Ich wkład z innego wątku był niezwykle cenny przy wyborze tego modelu.


Muszę powiedzieć, że włókno węglowe wygląda o wiele lepiej na żywo niż w internecie.
Image


Image
 
#2 ·
Tak, w końcu dotarł dzisiaj zamiast w zaplanowany ostatni piątek. Ponieważ planowałem porządny trening w weekend. Nic wielkiego, ponieważ mam dużo czasu, aby się nim cieszyć. Próbowałem go dostać w sklepie Cycle Gear w pobliżu, ale to się nie udało. Więc szukałem i znalazłem, że Speed Addicts miało mój rozmiar w magazynie i wskoczyłem na to.

Pierwsze wrażenie, naprawdę myślę, że mi się spodoba. Bardzo wygodny z dużą ilością miejsca wokół uszu, co powinno ułatwić instalację głośników i ich prawidłowe ustawienie. Połączenie paska podbródkowego będzie wymagało przyzwyczajenia, ponieważ przez całe życie używałem D-Ring. Poza tym prawdziwym testem będzie jazda w realnym świecie we wszystkich warunkach, zwłaszcza w deszczu, aby zobaczyć, jak działa. I co najważniejsze dla mnie, jak cicho będzie? Próbowałem zainstalować osłonę Pin-Lock, ale zrezygnowałem, ponieważ nie chciałem niczego wymuszać i coś zepsuć. To będzie wyzwanie na inny dzień.

I naprawdę chcę podziękować @Fred H. i @Zee Fifty za zainspirowanie mnie do zdobycia jednego z tych fantazyjnych, nowych, modułowych kasków. Ich wkład z innego wątku był niezwykle cenny przy wyborze tego modelu.


Muszę powiedzieć, że włókno węglowe wygląda o wiele lepiej na żywo niż w sieci.
Image


Image
Zainteresowany tym, jak cicho jest i jak się czuje po dziesięciogodzinnym dniu.
 
#3 ·
Jestem ciekaw, jak poradzisz sobie z tym kaskiem. Od dziesięcioleci używam kasków Shoei, uwielbiam ich linię Neotec, ale wypychają się z rynku. Ten kask LS2 zwrócił moją uwagę, ponieważ wydaje się robić więcej niż mój shoei i chciałbym jeden wypróbować. Jak dotąd nie sądzę, żeby jakikolwiek dealer w mojej okolicy miał je w magazynie i nie mam pojęcia, jak wygląda ich dopasowanie. Z niecierpliwością czekam na informację, jak działa Twój.
 
#5 ·
Jestem ciekaw, jak sobie poradzisz z tym kaskiem.
Od dziesięcioleci używam kasków Shoei, uwielbiam ich linię Neotec, ale wyceniają się z rynku.
Ten kask LS2 zwrócił moją uwagę, ponieważ wydaje się robić więcej niż mój Shoei i chciałbym go wypróbować.
Do tej pory nie sądzę, żeby żaden dealer w mojej okolicy miał je w magazynie i nie mam pojęcia, jak wygląda ich dopasowanie.

Czekam z niecierpliwością na informację, jak sprawdzi się Twój.

Tazmool
Dzięki. Też zdecydowanie jestem fanem Shoei i mam teraz dwa. Mam też kask Shark modular, który jest naprawdę dobry. Wszystkie te kaski mają ponad 5 lat i mówi się, że należy wymienić kask, który ma więcej niż ten wiek. Jestem podekscytowany LS2 i miałem okazję przymierzyć je w Cycle Gear. Pierwotnie chciałem kask w tytanie, ale nie był dostępny, więc jest karbon... Jak na ironię, w odległości niecałych 10 mil ode mnie znajdował się Cycle Gear, o którym przez lata nie wiedziałem.
 
#6 ·
Czy wkładasz do niego urządzenie Cardo czy Sena?
Jestem zagorzałym fanem Cardo i się tego trzymam. Ale najprawdopodobniej użyję innych sterowników niż JBL. Wszystko zależy od tego, jak dobrze uda mi się dostroić akustykę, aby uzyskać optymalny dźwięk. Zobaczymy.
 
#7 ·
Rozpocząłem dziś rano 11-dniową podróż z moim. Pierwszy dzień i mogę powiedzieć, że trafiłem z dopasowaniem. To świetny kask dla mnie. Jeżdżę w nim z zamontowaną ciemną szybą. Bardzo lubię mieć obie ciemne szyby założone w jasne dni. Ten kask umożliwia to zarówno w konfiguracji 3/4, jak i pełnotwarzowej, w ogóle nie muszę nosić okularów przeciwsłonecznych. Moje oczy są wrażliwe. Bardzo cichy kask dla mnie. Górny otwór wentylacyjny jest głośny, chyba że zmniejszysz napór wiatru za pomocą wysokości szyby. W przypadku nagiego motocykla górny otwór wentylacyjny prawdopodobnie będzie głośny. Przepływa dużo powietrza wewnątrz kasku.

Jak dotąd jestem bardzo zadowolony.

Kiedy kupujesz kask, liczy się Dopasowanie Dopasowanie Dopasowanie... W tej kolejności, nie kupuj kasku, chyba że dobrze pasuje, niezależnie od funkcji.
 
#8 ·
Rozpocząłem dziś rano 11-dniową podróż z moim. Pierwszy dzień i mogę powiedzieć, że trafiłem z dopasowaniem. To świetny kask dla mnie. Jeżdżę w nim z zamontowaną ciemną szybą. Bardzo lubię mieć obie ciemne szyby w jasne dni. Ten kask umożliwia to zarówno w konfiguracji 3/4, jak i pełnotwarzowej, w ogóle nie muszę nosić okularów przeciwsłonecznych. Moje oczy są wrażliwe. Bardzo cichy kask dla mnie. Górny otwór wentylacyjny jest głośny, chyba że zmniejszysz wiatr za pomocą wysokości szyby. W przypadku nagiego motocykla górny otwór wentylacyjny prawdopodobnie będzie głośny. Przepuszcza dużo powietrza do wnętrza kasku.

Jak dotąd jestem bardzo zadowolony.

Kiedy kupujesz kask, liczy się Dopasowanie Dopasowanie Dopasowanie... W tej kolejności, nie kupuj kasku, chyba że dobrze pasuje, niezależnie od funkcji.
Jesteś gość!!! Muszę się zgodzić, że dopasowanie to prawie wszystko. Jeszcze raz dzięki.
 
#12 ·
Więc jakie jest zamiłowanie do węgla, wagi?
Podobał mi się jego wygląd bardziej niż kilka uncji oszczędności wagi. W wątku, do którego odwołałem się powyżej, @Zee Fifty ma zdjęcia z porównaniem wagi różnych marek. Moim pierwszym wyborem koloru był tytan, ale zdecydowałem się na włókno węglowe. To był doskonały wybór. :)
 
  • Like
Reactions: Bullet Bob
#13 ·
Więc jaki rozmiar kupiłeś i jak działała dla ciebie ich tabela rozmiarów? Jaki był twój rzeczywisty obwód głowy? Moje pomiary wskazują na rozmiar M, ale zastanawiam się, czy powinienem wziąć rozmiar większy.
Mój rozmiar to XXL i zostało to ustalone przez przymierzanie wielu rozmiarów w Cycle Gear. Będziesz wiedział, kiedy założysz właściwy. Dla mnie istniała bardzo zauważalna różnica między rozmiarami, zwłaszcza w okolicy policzków.
 
#17 ·
Kulki krabowe,
Zdecydowanie wybrałbym interkom LS2 Cardo 4x, kask jest w pełni zaprojektowany tak, aby dobrze go zintegrować, nie ma sensu mieć interkomu wiszącego z boku, uniwersalne kable wiszące w pobliżu itp. itd.

Pytanie,
Jak wygląda dopasowanie/rozmiar między Shei a LS2?
Jakiego rozmiaru (rok i model) kasków Shoei używałeś i miałeś, i jaki rozmiar LS2 to Advent? (wspomniałeś, że to xxl LS2 advent x carbon, prawda?)

Powodem, dla którego pytam, jest to, że nikt w okolicy nie ma ich na stanie, wszystko, co mam, to internetowe tabele rozmiarów i moje poprzednie kaski.
Próbowałem zamawiać kaski online za pomocą tabel rozmiarów i wszystkie zwróciłem, żaden nie pasował poprawnie.

Tazmool
 
#18 ·
Crabballs,
Zdecydowanie wybrałbym interkom LS2 Cardo 4x, kask jest w pełni zaprojektowany tak, aby dobrze go zintegrować, nie ma sensu mieć interkomu zwisającego z boku, uniwersalnych kabli wiszących dookoła itp. itd.

Pytanie,
Jak wygląda dopasowanie/rozmiar między Shei a LS2?
Jakiego rozmiaru (rok i model) kasków Shoei używałeś i miałeś, i jaki rozmiar LS2 to Advent?
(wspomniałeś, że to xxl LS2 advent x carbon, prawda?)

Powód, dla którego pytam, jest taki, że nikt w okolicy ich nie ma, wszystko, co mam, to internetowe tabele rozmiarów i moje poprzednie kaski.
Próbowałem zamawiać kaski online za pomocą tabel rozmiarów i wszystkie zwróciłem, żaden nie pasował prawidłowo.

Tazmool
Zaczynam się w tę stronę skłaniać, jeśli chodzi o Cardo. Chcę tylko znaleźć instrukcje/wideo online, aby zobaczyć, co obejmuje instalacja. Mam pewne obawy dotyczące tego małego klucza USB, który zwisa i trzeba go schować między ładowaniami. Jestem pewien, że instalacja jest niezwykle łatwa i prosta, ale chciałbym zobaczyć, jak wszystko wygląda pod maską.

Oba moje kaski Shoei, GT Air i Qwest, są produkowane w 2016 roku i są w rozmiarze XL. LS2 jest w rozmiarze XXL i wszystkie trzy kaski pasują tak, jak powinny i są wygodne. We wpisie powyżej @Fred H. wspomniał o przejściu na jeden rozmiar większy. Zrobiłem to nieumyślnie i niezamierzenie, nie myśląc o tym lub przez czysty przypadek, po prostu przymierzając kaski wystawowe, które miał Cycle Gear.
 
#22 ·
Jeśli wszystko jest schowane z tyłu kasku, to jak połączyć się z innymi Cardo lub innymi funkcjami? Zakładam, że wiele rzeczy jest aktywowanych głosem.
Wygląda na to, że używają przycisków na kontrolerze, który po zainstalowaniu będzie po lewej stronie kasku. Oto film z YouTube, który wyjaśnia podstawowe funkcje.

 
#25 ·
Uwielbiam design tego kasku, możliwość przełączania z otwartej twarzy na pełną twarz jedną ręką podczas jazdy. Kupiłem kask LS2 Valliant 2 z tym designem w zeszłym roku. Jest ciężki i trochę ciasny (rozmiar XXL), ale myślałem, że się ułoży i będzie pasował dobrze. NIE. Okropny ból głowy po 30 minutach jazdy. Rozumiem, że nowa wersja Advant jest trochę lżejsza, ale, jak wspomniano wcześniej, wszystko zależy od dopasowania. Mam długą owalną głowę, a te są zaprojektowane dla pośredniego owalnego kształtu głowy. Sprzedałem go na Facebooku i wróciłem do mojego modułowego kasku LS2 Strobe. Trochę lżejszy i zaprojektowany dla kształtu mojej głowy. Rozmiar XL i wygodny przez cały dzień, choć trochę ciepły w letnim upale.
 
#26 ·
Tak, w końcu dotarł dzisiaj zamiast w zaplanowany zeszły piątek. Ponieważ planowałem porządny trening w weekend. Żaden problem, ponieważ mam dużo czasu, aby się nim cieszyć. Próbowałem dostać go ze sklepu Cycle Gear w pobliżu, ale to się nie udało. Więc szukałem i znalazłem, że Speed Addicts miało mój rozmiar w magazynie i wskoczyłem na to.

Pierwsze wrażenie, naprawdę myślę, że mi się spodoba. Bardzo wygodny z dużą ilością miejsca wokół uszu, co powinno ułatwić instalację głośników i ich prawidłowe ustawienie. Połączenie paska podbródkowego będzie wymagało przyzwyczajenia, ponieważ przez całe życie używałem D-Ring. Poza tym prawdziwym testem będzie jazda w realnym świecie we wszystkich warunkach, zwłaszcza w deszczu, aby zobaczyć, jak działa. I co najważniejsze dla mnie, jak cicho będzie? Próbowałem zainstalować osłonę Pin-Lock, ale zrezygnowałem, ponieważ nie chciałem niczego wymuszać i coś zepsuć. To będzie wyzwanie na inny dzień.

I naprawdę chcę podziękować @Fred H. i @Zee Fifty za zainspirowanie mnie do kupienia jednego z tych fantazyjnych, nowych, modułowych kasków. Ich wkład z innego wątku był niezwykle cenny przy wyborze tego modelu.


Muszę powiedzieć, że włókno węglowe wygląda o wiele lepiej na żywo niż w Internecie.
Image


Image
Dziękuję za świetną ocenę tego kasku. Jestem użytkownikiem Neotech i uwielbiam je, szczególnie za zintegrowany system komunikacji Sena, ale kilka tygodni temu jechałem z grupą i po raz pierwszy zobaczyłem ten kask i mnie zachwycił.
Informuj nas na bieżąco o komforcie na długich dystansach lub podczas długich godzin jazdy
Zakładam również, że waga kasku z włókna węglowego jest znacznie mniejsza niż w przypadku konwencjonalnego kasku?
 
#27 ·
Dziękuję za świetną ocenę tego homera. Jestem użytkownikiem Neotech i uwielbiam je, szczególnie za zintegrowany system komunikacji Sena, ale kilka tygodni temu jeździłem z grupą i po raz pierwszy zobaczyłem ten kask i mnie złapał.
Informuj nas na bieżąco o komforcie na długich dystansach lub podczas długich godzin jazdy
Zakładam również, że waga kasku z włókna węglowego jest znacznie mniejsza niż w przypadku konwencjonalnego kasku?
Post nr 66 w tym wątku podaje wagę różnych kasków LS2 Advant.

 
#29 ·
Właśnie zainstalowałem osłonę Pinlock. Ładnie i czysto, a nawet wstrzyknąłem tam trochę azotu, aby zapobiec parowaniu między osłonami. Silikonowa uszczelka, którą umieścili na osłonie, powinna, miejmy nadzieję, utrzymać ten super suchy azot na miejscu. Teraz czekam tylko na burzę, która ma nadejść, żebym mógł to przetestować. :)
 
#30 ·
Mój pierwszy wstępny test był dobry. Deszcz był umiarkowany do lekkiego, co było rozczarowaniem dla testu, który naprawdę chciałem przeprowadzić. Wiatr boczny był straszny i dodawał zabawy, a przednia szyba była całkowicie opuszczona. Przy prędkości 55-60 MPH na otwartej autostradzie z wiatrem bocznym i deszczem, Pinlock działał zgodnie z reklamą, bez parowania i z dobrą widocznością. A szum wiatru był mniej więcej taki sam lub w nieco mniejszym stopniu w porównaniu do Shoei GT-Air. Jak na kask modułowy uważam, że to dobra wiadomość. Przy całkowicie podniesionej przedniej szybie szum wiatru jest prawie nieobecny. Zdecydowanie o wiele lepiej niż Shark. Ostatecznym testem dla mnie jest to, jak dobrze sprawdza się w ulewnym deszczu. Patrząc na radar pogodowy, możemy mieć jeden za kilka godzin. Jak dotąd, jestem pod wrażeniem!
 
  • Like
Reactions: KfordFam
#31 ·
Cardo dotarło wcześnie i wszystko naładowałem, zaktualizowałem i zainstalowałem. Muszę powiedzieć, że była to prawdopodobnie najłatwiejsza instalacja, jaką kiedykolwiek miałem. Kieszenie na głośniki są ładne i głębokie i gotowe do przyjęcia głośników JBL. Dodałem poduszki słuchawkowe, aby skierować dźwięk tam, gdzie powinien być, do twoich uszu. To również zmniejsza hałas z drogi. Jedna uwaga, Cardo domyślnie wysyła to z Bass Boost w menu Profil audio, co jest całkowicie zbędne w przypadku poduszek, ponieważ bas jest doskonały. Ustaw Profil audio na Wysoką głośność, aby uzyskać bardziej płaską, dokładniejszą krzywą odpowiedzi, która redukuje zniekształcenia, ponieważ nie marnujesz tej mocy na przesterowanie basu. Korzyścią jest niższe ustawienie głośności, które daje znacznie czystszy i dokładniejszy dźwięk. Oto kilka zdjęć z instalacji.

Jednostka sterująca przymocowana do kasku. Elementy sterujące są proste i zrozumiałe. Muszę tylko dostosować pamięć mięśniową, ponieważ jestem tak przyzwyczajony do Packtalk Bold.
Image


Oto jeden z głośników JBL z zainstalowaną poduszką słuchawkową.
Image


I głośnik zakryty klapką wyściółki kasku. Wydaje się, że nie wpływa to na jakość dźwięku i nie jestem pewien, czy chcę to tak zostawić, czy odciąć.
Image


I wreszcie, klucz USB umieszczony w niezwykle bezpiecznym miejscu, które nie wymaga wkładania i wyjmowania w razie potrzeby. Jest pod dobrym kątem, który pozwala na podłączenie kabla USB i nie dotykanie płaskiej powierzchni, na której ustawiony jest kask podczas ładowania. Ostatnią rzeczą, jaką chcesz zrobić, to uszkodzenie gniazda USB.
Image
 
#32 · (Edited)
Cardo dotarło wcześnie i wszystko naładowałem, zaktualizowałem i zainstalowałem. Muszę powiedzieć, że była to chyba najłatwiejsza instalacja, jaką kiedykolwiek miałem. Kieszenie na głośniki są ładne i głębokie i gotowe do przyjęcia głośników JBL. Dodałem poduszki słuchawkowe, aby skierować dźwięk tam, gdzie powinien być, czyli do twoich uszu. To również ogranicza szumy z drogi. Jedna uwaga, Cardo domyślnie wysyła to z Bass Boost w menu Profil audio, co jest całkowicie zbędne z poduszkami, ponieważ bas jest doskonały. Ustaw Profil audio na Wysoką głośność, aby uzyskać bardziej płaską, dokładniejszą krzywą odpowiedzi, która ogranicza zniekształcenia, ponieważ nie marnujesz tej mocy na przesterowanie basów. Korzyścią jest niższe ustawienie głośności, które daje znacznie czystszy i dokładniejszy dźwięk. Oto kilka zdjęć z instalacji.

Jednostka sterująca przymocowana do kasku. Elementy sterujące są proste i zrozumiałe. Muszę tylko dostosować pamięć mięśniową, ponieważ jestem tak przyzwyczajony do Packtalk Bold.
Image


Oto jeden z głośników JBL z zainstalowaną poduszką słuchawkową.
Image


I głośnik zakryty klapką wyściółki kasku. Wydaje się, że nie wpływa to na jakość dźwięku i nie jestem pewien, czy chcę to tak zostawić, czy odciąć.
Image


I wreszcie, klucz USB umieszczony w niezwykle bezpiecznym miejscu, które nie wymaga wkładania i wyjmowania w razie potrzeby. Jest pod dobrym kątem, który pozwala na podłączenie kabla USB i nie dotykanie płaskiej powierzchni, na której kask jest ustawiony podczas ładowania. Ostatnią rzeczą, jaką chcesz zrobić, jest uszkodzenie gniazda USB.
Image
Świetne zdjęcia. Powinny być pomocne dla potencjalnych nabywców!
 
#33 ·
OK, ludzie, dziś rano miałem okazję przejechać 190 mil w nowym kasku i Cardo. Zrobiłem miłą przejażdżkę, żeby kupić kanapkę Southern Maryland Stuffed Ham i odebrać ładny ładunek wiejskiej kiełbasy i oczywiście więcej nadziewanej szynki. Jedną niesamowitą rzeczą, którą zauważyłem w LS2, jest to, że przepływ powietrza z otwartymi otworami wentylacyjnymi jest niesamowity w porównaniu do Shoei GT-Air. Naprawdę można poczuć krążące powietrze i utrzymywać chłód głowy. Komfort był miły, więc jazda była tak przyjemna. To było w 92° pełnym słońcu. Więc dopasowanie i wykończenie są dla mnie w sam raz. Myślę, że zakochuję się w tym kasku!
 
#34 ·
W końcu dostałem swój wczoraj, w kolorze błyszczącej bieli!! Uwielbiam dopasowanie… czekam, aż mój drugi sklep dostanie LS2 Cardo!

FYI Pracuję dla sklepu Powetsports, który ma 3 lokalizacje. Kierownik części w 1 sklepie miał zarówno LS2 Advants, jak i HJC I100. Wyprzedał LS2 w 2 miesiące i nie zamawia już HJC! Nasz drugi sklep miał to samo, ale obaj sprzedali to samo!
 
#35 ·
W końcu dostałem swój wczoraj, w kolorze białym błyszczącym!! Uwielbiam dopasowanie… czekam, aż mój drugi sklep dostanie LS2 Cardo!

FYI Pracuję dla sklepu Powetsports, który ma 3 lokalizacje. Kierownik części w 1 sklepie miał zarówno LS2 Advants, jak i HJC I100. Wyprzedał LS2 w 2 miesiące i nie zamawia już HJC! Nasz drugi sklep miał to samo, ale oba sprzedały to samo! View attachment 462457
View attachment 462456
View attachment 462455
Fajnie!! Kask XXL, który przymierzyłem w Cycle Gear, był biały. To zdecydowanie ładny kask w tym kolorze. Gratulacje z okazji jego otrzymania. Nie wiem, dlaczego nie oferują więcej kolorów. Wiem, że zrobili błyszczący karbon, ale nie sądzę, żeby robili to więcej. Jestem szczęśliwy!!
 
  • Like
Reactions: KfordFam
#36 · (Edited)
@KfordFam ten LS2 jest oszałamiający w błyszczącej bieli, myślę, że muszę dopasować go do siebie i mojej żony. Zakładam, że mogę w nim umieścić mój przewodowy zestaw słuchawkowy J&M?
 
  • Like
Reactions: KfordFam
#38 ·
@KfordFam Ten LS2 jest oszałamiający w błyszczącej bieli, myślę, że muszę się z żoną dopasować. Zakładam, że mogę włożyć do niego mój przewodowy zestaw słuchawkowy J&M?
Jasne, że tak. Jeśli masz już głośniki, mikrofon i kabel, możesz zaczynać. Bardzo łatwo!!

Ponieważ używam zarówno Cardo, jak i połączenia przewodowego jednocześnie lub niezależnie do nawigacji i komunikacji radiowej dwukierunkowej, musiałem połączyć oba w jeden system.

Jak widać, używam ukrytego mikrofonu (tego małego, który był w pudełku), który umieściłem w poduszce policzkowej wyłącznie dla Cardo. Mikrofon na wysięgniku jest przeznaczony wyłącznie do radia dwukierunkowego. Oba dzielą te same głośniki. Jakość dźwięku jest doskonała zarówno w Cardo do rozmów telefonicznych, jak i do rozmów przez radio dwukierunkowe. Poważnie myślę o usunięciu mikrofonu na wysięgniku i zakopaniu kolejnego mikrofonu w poduszce policzkowej.

Image
 
#37 ·
Noszę tylko białe kaski, ponieważ najlepiej chłodzą moją głowę w lecie. Jest ogromna różnica w temperaturze, porównując czerń i biel. Srebro jest prawie tak chłodne jak biel, ale nie do końca
 
#39 ·
Po 30 dniach myślę, że czas dać wam aktualizację na temat kasku i Cardo. Im częściej go noszę, tym bardziej staje się wygodny, więc myślę, że albo kask się ułożył, albo to moja głowa. Przepływ powietrza był dobry w utrzymywaniu mojej głowy w chłodzie w upalnym klimacie Maryland. Ogólnie rzecz biorąc, nawet nie czuję, jakbym miał kask na głowie, nawet podczas długich przejażdżek. Pod względem komfortu, dopasowania i funkcji ten kask jest dla mnie zwycięzcą. Moją jedyną skargą jest ten cholerny system zatrzaskowy, którego używają na pasku, jest do bani i chciałbym, żeby trzymali się D-Ringów! Nawet po miesiącu wciąż nie mogę znaleźć tego śmierdzącego otworu za pierwszym razem. Może trochę włosów by pomogło? :D

A teraz Cardo. Myślę, że jestem szczęśliwy! W końcu doprowadziłem synchronizację uruchamiania do 90% łączności. Czas to podstawa, więc odkryłem, że po uruchomieniu motocykla kamera samochodowa Vantrue F1 uruchamia się automatycznie z sygnałem dźwiękowym. Włączam Cardo w tym momencie i prawie za każdym razem trafia w punkt i przechodzi bezpośrednio do Android Auto. Ten koszmar na szczęście mam już za sobą. Myślę, że jakość dźwięku jest krokiem naprzód w stosunku do Packtalk Bold, ale może to wynikać częściowo z dodatkowej głębi w kieszeniach głośnikowych kasku. Wszystko idealnie dopasowało się do moich uszu. Zdecydowałem się złożyć materiałowe klapki, ponieważ zapewnia to lepsze uszczelnienie dla moich uszu i poduszek słuchawkowych. Dla porównania, system LS2/Cardo ma ustawienie głośności dwóch kresek na regulatorze głośności motocykla. Porównując to z sześcioma kreskami w przypadku mojego Shoei/Cardo Packtalk Bold. To idealna dźwignia do wygodnego słuchania muzyki i nawigacji. Och, i nawet nie myśl o całkowitym podkręceniu głośności. Zrobiłem to przypadkowo i jest to bardzo głośne. Zastanawiam się, czy Cardo umieściło nieco mocniejszy wzmacniacz w jednostce LS2. Myślę, że LS2 4x będzie hitem, mimo że pierwsze wrażenie było prawdziwym rozczarowaniem i wystawiło moją cierpliwość na próbę.
 
#47 ·
Po 30 dniach myślę, że czas na aktualizację informacji o kasku i Cardo. Im więcej go noszę, tym jest wygodniejszy, więc myślę, że albo kask się ułożył, albo to moja głowa. Przepływ powietrza był dobry, utrzymując moją głowę w chłodzie w upalnym klimacie Maryland. Ogólnie rzecz biorąc, nawet nie czuję, jakbym miał kask na głowie, nawet podczas długich przejażdżek. Pod względem komfortu, dopasowania i funkcji ten kask jest dla mnie zwycięzcą. Moją jedyną skargą jest ten cholerny system zatrzaskowy, którego używają na pasku, jest do bani i chciałbym, żeby trzymali się D-ringów! Nawet po miesiącu wciąż nie mogę znaleźć tego śmierdzącego otworu za pierwszym razem. Może trochę włosów by pomogło? :D

A teraz Cardo. Myślę, że jestem szczęśliwy! W końcu doprowadziłem synchronizację uruchamiania do 90% łączności. Czas to podstawa, więc doszedłem do tego, że po uruchomieniu motocykla kamera samochodowa Vantrue F1 uruchamia się automatycznie z sygnałem dźwiękowym. Włączam Cardo w tym samym momencie i prawie za każdym razem trafia w punkt i przechodzi bezpośrednio do Android Auto. Ten koszmar na szczęście mam już za sobą. Myślę, że jakość dźwięku jest krokiem naprzód w porównaniu do Packtalk Bold, ale może to wynikać częściowo z dodatkowej głębi w kieszeniach głośnikowych kasku. Wszystko idealnie pasowało do moich uszu. Zdecydowałem się złożyć materiałowe klapki, ponieważ zapewnia to lepsze uszczelnienie moich uszu i poduszek słuchawkowych. Dla porównania, system LS2/Cardo ma ustawienie głośności na dwóch kreskach na regulatorze głośności motocykla. Porównując to z sześcioma kreskami w przypadku mojego Shoei/Cardo Packtalk Bold. To idealna dźwignia do wygodnego słuchania muzyki i nawigacji. Och, i nawet nie myśl o całkowitym podkręceniu głośności. Zrobiłem to przypadkowo i jest to bardzo głośne. Zastanawiam się, czy Cardo umieściło nieco mocniejszy wzmacniacz w jednostce LS2. Myślę, że LS2 4x będzie hitem, mimo że pierwsze wrażenie było prawdziwym rozczarowaniem i wystawiło moją cierpliwość na próbę.
Dobrze słyszeć, że to u ciebie działa. Prawdopodobnie mój następny kask.
 
#40 · (Edited)
Mam teraz mojego Advent Carbon X od 5 tygodni. Przejechałem nim 4500 mil w ciągu tych 5 tygodni. Dla mnie ten kask to spełnienie marzeń. Tak jak ty, przeklinałem klamrę. Muszę przyznać, że zajęło mi trochę czasu, zanim kilka razy udało mi się ją zapiąć. W końcu nauczyłem się, jak robić to konsekwentnie i bez frustracji. Kask jest nieco bardziej skomplikowany w obsłudze. Górna środkowa zakładka na osłonie twarzy była trudna do przyzwyczajenia. To dziwne, gdy jedziesz w trybie 3/4 z opuszczoną osłoną twarzy i zaczyna padać deszcz, chwytasz za podbródek i pociągasz go w dół, a osłona twarzy się podnosi. Wtedy musisz ją opuścić. Nie sądzę, żeby działał w deszczu tak dobrze, jak mój Shuberth C4. Jeśli osłona twarzy jest uchylona, aby wpuścić świeże powietrze w deszczu, wydaje się, że wpuszcza trochę deszczu. Nie jeżdżę dużo w deszczu, więc nie jest to dla mnie duży problem.

To zwycięzca w mojej opinii. Bardzo mi się podoba. Świetnie jest mieć otwartą i pełną twarz na drodze podczas dużych podróży w różnych warunkach pogodowych. To świetny koncept.
 
#48 ·
Mam teraz mojego Advent Carbon X od 5 tygodni. Przejechałem nim 4500 mil w ciągu tych 5 tygodni. Dla mnie ten kask to spełnienie marzeń. Jak ty, przeklinałem klamrę. Muszę przyznać, że zajęło mi trochę czasu, zanim kilka razy udało mi się ją zapiąć. W końcu nauczyłem się, jak robić to konsekwentnie bez frustracji. Kask jest nieco bardziej skomplikowany w obsłudze. Górna środkowa zakładka na osłonie twarzy była trudna do przyzwyczajenia. To dziwne, gdy jedziesz w trybie 3/4 z opuszczoną osłoną twarzy i zaczyna padać deszcz, chwytasz za podbródek i pociągasz go w dół, a osłona twarzy się podnosi. Wtedy musisz ją opuścić. Nie sądzę, żeby działało to w deszczu tak dobrze, jak mój Shuberth C4. Jeśli osłona twarzy jest uchylona, aby wpuścić świeże powietrze w deszczu, wydaje się, że wpuszcza trochę deszczu. Nie jestem wielkim kierowcą w deszczu, więc nie jest to dla mnie duży problem.

To zwycięzca w mojej książce. Naprawdę mi się podoba. Wspaniale jest mieć otwartą i pełną twarz na drodze podczas dużych wycieczek w różnych warunkach pogodowych. To świetna koncepcja.
Zdecydowanie idealnie opisałeś to doświadczenie! Całkowicie się zgadzam, ponieważ przewyższa mojego Sharka i jest o wiele lepszy niż Shoei, który mam. Klamra na pewno będzie walką woli i ostatecznie wygram tę bitwę. Trudno jest przełamać dziesięciolecia pamięci mięśniowej za pomocą D-ringów, ale ten kask jest zdecydowanie wart drobnych niedogodności. Środkowa zakładka jest w porządku, trochę czasu zajęło mi przyzwyczajenie się do niej, ale teraz mi się podoba. Czy zainstalowałeś swoją osłonę Pinlock? Ja tak i uważam, że bardzo dobrze sprawdza się w zapobieganiu parowaniu podczas lekkiego deszczu. Jeszcze nie złapałem się w większej ulewie, więc tak naprawdę nie miałem okazji przetestować tego aspektu tak, jakbym chciał. Lubię jeździć w letnim deszczu. Przyglądałem się linii Shuberth, ale osłona podbródka osadzająca się na górze kasku jest dla mnie czynnikiem dyskwalifikującym.

Na marginesie, kupiłem dodatkowe osłony, aby mieć je pod ręką na wszelki wypadek. Mam już jedną drobną rysę na oryginalnej osłonie, więc mam to z głowy.:mad:

Zgadzam się, to zwycięzca!! Nie mogę wystarczająco podziękować wszystkim, którzy polecili ten kask, jesteście wspaniali!!
 
#41 ·
Bardzo dziękuję za aktualizację,
na pewno sam tego spróbuję, ta sama kombinacja co Ty (LS2 + Cardo combo)

Moim wyzwaniem będzie znalezienie kogokolwiek w prowincji, kto ma to w magazynie, abym mógł sprawdzić rozmiar. Najbliższy, jaki widzę w tej chwili, to około 7 godzin w obie strony, tylko po to, żeby sprawdzić rozmiar kasku i nie jestem pewien, czy byłbym w rozmiarze XL czy XXL, a mają tylko XL w magazynie....

Poza tym myślę, że chciałbym biały kask na jazdę w gorące dni.... i wydają się one być niedostępne w tej chwili (przynajmniej w Kanadzie)

Tazmool
 
#45 ·
Bardzo dziękuję za aktualizację,
na pewno sam to wypróbuję, ta sama kombinacja co u Ciebie (LS2 + Cardo combo)

Moim wyzwaniem będzie znalezienie kogokolwiek w prowincji, kto ma to w magazynie, abym mógł sprawdzić rozmiar. Najbliższy, który widzę w tej chwili, to około 7 godzin w obie strony, tylko po to, żeby sprawdzić rozmiar kasku, i nie jestem pewien, czy miałbym rozmiar XL czy XXL, a mają tylko XL w magazynie....

Poza tym, myślę, że chciałbym biały kask do jazdy w gorące dni.... i wydają się one być niedostępne w tej chwili (przynajmniej w Kanadzie)

Tazmool
LS2 ma, jak sądzę, tylko 2 rozmiary skorupy, a dopasowanie odbywa się za pomocą różnych wkładek wewnętrznych. Cycle-gear miał wkładkę za około 20 dolarów do mojego LS2 Valiant (Gen 1). XXXL była najcieńszą wkładką, ale nadal mi się nie podobała (może mam dużą głowę). Miałem napompowane usta i kaczy pysk, kiedy nosiłem kask ... , więc rozwiązałem szwy i wyciąłem więcej gąbki... teraz jestem stosunkowo szczęśliwy ...

Uwielbiam wygodę odchylanego o 180 stopni wieczka, kiedy jeżdżę powoli po bocznych drogach.... więc żyję z tymi drobnymi niedogodnościami...

Możesz więc dostać XL, jeśli jest za ciasny, jedną z opcji będzie cięcie, aż będziesz zadowolony...
 
#42 ·
LS2 reklamowało te kaski, zanim faktycznie je miało w sprzedaży. Powiedziano mi, że zanim faktycznie zaczną je wysyłać, minie około miesiąca.

Myślę, że model Carbon można znaleźć w kilku miejscach, ale zwykły AdventX jest podobno niedostępny wszędzie.
 
#43 ·
Właśnie kupiłem Matte Black Advant X w rozmiarze Large. Miejsce, w którym go kupiłem (osobiście), wciąż ma Medium i XL, jeśli ktoś jest zainteresowany. Ponieważ są u schyłku sezonu, obniżyli cenę z 430 $ do 380 $. Nie jestem pewien, czy wysyłają.

Jeździłem tylko przez około 30 minut, ale jak na razie mi się podoba. Spędziłem dużo czasu na instalacji obu moich zestawów słuchawkowych (Sena 50s i Cardo Packtalk Black). Ten kask nie jest idealny do instalacji uchwytów komunikacyjnych w stylu clip-on. Ma miejsce na opcjonalny moduł Cardo "made-for-this-helmet", więc użyłem tego obszaru, aby umieścić tam klips i trochę okablowania. Musiałem odciąć trochę plastikowej osłony (nie skorupy), aby dopasować uchwyt clip-on (i wciąż nie jest w 100% równo, ale blisko).

Użyłem uchwytu samoprzylepnego, aby zamontować Cardo nieco wyżej i dalej od Sene. To bardzo ciasny obszar z 180-stopniowym paskiem podbródkowym z tyłu, ale udało mi się go dopasować. Użyłem kabla Y, aby uruchomić oba zestawy słuchawkowe jednocześnie. W ten sposób, jeśli prowadzę jazdę, mogę połączyć się ze wszystkimi jeźdźcami za pomocą Mesh zarówno w Cardo, jak i Sena, aby wszyscy mogli mnie słyszeć, ale jeźdźcy nie będą mogli rozmawiać z przeciwną marką... jeszcze. Pracuję nad tym.

Jutro zrobię kilka zdjęć konfiguracji.
 
#44 ·
Kupiłem właśnie Matte Black Advant X w rozmiarze Large. Miejsce, w którym go kupiłem (osobiście) wciąż ma Medium i XL, jeśli ktoś jest zainteresowany. Ponieważ są na końcu sezonu, obniżyli cenę z 430 $ do 380 $. Nie jestem pewien, czy wysyłają.

Jeździłem tylko przez około 30 minut, ale jak na razie mi się podoba. Spędziłem dużo czasu na instalacji obu moich zestawów słuchawkowych (Sena 50s i Cardo Packtalk Black). Ten kask nie jest idealny do instalacji uchwytów typu clip-on. Ma miejsce na opcjonalny moduł Cardo "made-for-this-helmet", więc użyłem tego obszaru, aby umieścić tam klips i trochę okablowania. Musiałem odciąć trochę plastikowej osłony (nie skorupy), aby dopasować uchwyt clip-on (i wciąż nie jest w 100% równo, ale blisko).

Użyłem uchwytu samoprzylepnego, aby zamontować Cardo nieco wyżej i dalej od Seny. To bardzo ciasny obszar z 180-stopniowym paskiem podbródkowym z tyłu, ale udało mi się go dopasować. Użyłem kabla Y, aby uruchomić oba zestawy słuchawkowe jednocześnie. W ten sposób, jeśli prowadzę jazdę, mogę połączyć się ze wszystkimi jeźdźcami za pomocą Mesh w Cardo i Sena, aby wszyscy mogli mnie usłyszeć, ale jeźdźcy nie będą mogli rozmawiać z przeciwną marką... jeszcze. Pracuję nad tym.

Jutro zrobię kilka zdjęć konfiguracji.
Nowsze modele Cardo łączą się teraz z Sena przez kanał interkomu BT (sprawdź film na YouTube, który Cardo opublikowało) Zainstaluj Cardo na kasku, trzymaj Senę w kieszeni....

Starsze urządzenia musiały łączyć się jako drugi telefon z Seną. A potem Sena musiała włączyć tryb mostu.

Połącz Cardo z Sena, a następnie myślę, że musisz włączyć tryb mostu zarówno w Cardo, jak i Sena, teraz wszyscy mogą ze sobą rozmawiać... i masz tylko 1 urządzenie na kasku.

Uwaga: jakość dźwięku pogarsza się w Sena, jeśli ktoś jest podłączony do kanału BT.

Będziesz musiał trochę poeksperymentować.
 
#50 ·
Nie lubię ciemnych osłon i na razie mają tylko ciemne i Smoke dla zewnętrznej osłony!! Wolę żółtą, ponieważ widzę w nocy, jeśli do tego dojdzie. JEDNAKŻE... dla wewnętrznej możesz dostać tę, aby ją wymienić! Nie jestem pewien, dlaczego LS2 tego nie wymieniło, ale jeśli przyjrzysz się uważnie, to ta sama, która pasuje do ADVANT! LS2 Amber Inner Drop Down Sunshield for Infinity II Helmets 04-338 | eBay
 
#51 ·
Nie lubię ciemnych osłon i na razie mają tylko ciemną i dymną dla zewnętrznej osłony!! Wolę żółtą, ponieważ widzę w nocy, jeśli do tego dojdzie. JEDNAK... dla wewnętrznej możesz dostać tę
Do wymiany! Nie jestem pewien, dlaczego LS2 tego nie wymieniło, ale jeśli przyjrzysz się uważnie, to ta sama, która pasuje do ADVANT! LS2 Amber Inner Drop Down Sunshield for Infinity II Helmets 04-338 | eBay
Świetna wskazówka! Dzięki. Trzymam się przezroczystej osłony zewnętrznej i kupiłem dodatkowe. Mój kask również miał dymną osłonę zewnętrzną, ale nie jestem pewien, czy kiedykolwiek jej użyję. Regularnie używam wewnętrznej dymnej i uważam, że działa naprawdę dobrze. Bursztynowa, którą zamieściłeś, wygląda na świetną opcję i prawdopodobnie kupię jedną, żeby spróbować.
 
  • Like
Reactions: KfordFam