Cześć,
Cóż, sprzedałem moją ukochaną Hondę Africa Twin Adventure Sports DCT z 2018 roku po około 3 latach wspaniałej zabawy na i poza drogą. Uwielbiam(łem) ten motocykl. Ale był to bardzo ciężki i duży motocykl. Nawet dla mojego słoniowego ciała o wzroście 6' 2 1/2" i wadze około 245 funtów, było to bestią do manewrowania podczas chodzenia po garażu lub w jakiejkolwiek innej sytuacji chodzenia. Jazda nim była świetną zabawą. Ale to było wtedy, teraz jest teraz.
Przyzwyczaiłem się do posiadania kilku motocykli w garażu, z których mogę wybierać, aby pędzić tu i tam, a nawet na 50-100 mil rano lub wieczorem. Więc brakuje mi A/T w tej sytuacji.
No więc, przyglądałem się kilku motocyklom. Jednym, Hondzie CB500X, a drugim, Hondzie NC750X. Po obejrzeniu kilku filmów you-tuberów na temat CB500X, dowiedziałem się o niej sporo i z tego, co się wydaje, jesteś całkowicie lepiej, jeśli kupisz '22 lub '23 ze względu na bardzo przyzwoite ulepszenia w tych modelach/latach w porównaniu do poprzednich wersji.
Ale to, do czego jestem tak przyzwyczajony w naszym '18 Wing Tour DCT Airbag, to bardzo, bardzo niskie obroty przy wyższych prędkościach, takich jak autostrady, a nawet drogi powiatowe z ograniczeniami prędkości 55-60 mph. Mój A/T pracował dokładnie przy 4000 obr./min przy 60 mph i chociaż nigdy mi się to naprawdę nie podobało, tolerowałem to przez czas, kiedy posiadałem ten motocykl. Nie jestem jednym z tych, którzy kupują mały motocykl i wyciskają z niego siódme poty przy wyższych prędkościach. Nie wierzę w to. Jeśli chcesz jechać SZYBKO, KUP WIĘKSZY MOTOCYKL, to moje motto.
Teraz pytanie. Myślę, że skłaniam się ku NC750X. Chciałbym mieć kolejny DCT, a te modele go mają. Ale w przeciwieństwie do wielu z was, nie lubię matowego niczego! Nie lubię też czarnych kół ani całkowicie czarnych motocykli/scenariuszy. Lubię KOLOR. To po prostu ja. Więc to wszystko oznacza, że wersja(e) NC750X, które obecnie widzę w sprzedaży i które mają kolor, jak czerwony i srebrny lub może biały, to wersje manualne. Naprawdę lubię i bardzo przyzwyczaiłem się do obsługi DCT. Czy nadal potrafię zmieniać biegi, tak. Kiedy robisz to przez 60 lat, to coś, co nigdy nie opuści starych komórek mózgowych.
Ale dla tych, którzy mają lub mieli jeden, NC750X w wersji manualnej lub DCT, czy mogę zapytać, jakie są wasze przemyślenia? O co mogę również zapytać, jakie są obroty przy 60 mph dla któregoś z tych modeli? Z pewnością doceniam waszą pomoc tutaj.
Scott
Cóż, sprzedałem moją ukochaną Hondę Africa Twin Adventure Sports DCT z 2018 roku po około 3 latach wspaniałej zabawy na i poza drogą. Uwielbiam(łem) ten motocykl. Ale był to bardzo ciężki i duży motocykl. Nawet dla mojego słoniowego ciała o wzroście 6' 2 1/2" i wadze około 245 funtów, było to bestią do manewrowania podczas chodzenia po garażu lub w jakiejkolwiek innej sytuacji chodzenia. Jazda nim była świetną zabawą. Ale to było wtedy, teraz jest teraz.
Przyzwyczaiłem się do posiadania kilku motocykli w garażu, z których mogę wybierać, aby pędzić tu i tam, a nawet na 50-100 mil rano lub wieczorem. Więc brakuje mi A/T w tej sytuacji.
No więc, przyglądałem się kilku motocyklom. Jednym, Hondzie CB500X, a drugim, Hondzie NC750X. Po obejrzeniu kilku filmów you-tuberów na temat CB500X, dowiedziałem się o niej sporo i z tego, co się wydaje, jesteś całkowicie lepiej, jeśli kupisz '22 lub '23 ze względu na bardzo przyzwoite ulepszenia w tych modelach/latach w porównaniu do poprzednich wersji.
Ale to, do czego jestem tak przyzwyczajony w naszym '18 Wing Tour DCT Airbag, to bardzo, bardzo niskie obroty przy wyższych prędkościach, takich jak autostrady, a nawet drogi powiatowe z ograniczeniami prędkości 55-60 mph. Mój A/T pracował dokładnie przy 4000 obr./min przy 60 mph i chociaż nigdy mi się to naprawdę nie podobało, tolerowałem to przez czas, kiedy posiadałem ten motocykl. Nie jestem jednym z tych, którzy kupują mały motocykl i wyciskają z niego siódme poty przy wyższych prędkościach. Nie wierzę w to. Jeśli chcesz jechać SZYBKO, KUP WIĘKSZY MOTOCYKL, to moje motto.
Teraz pytanie. Myślę, że skłaniam się ku NC750X. Chciałbym mieć kolejny DCT, a te modele go mają. Ale w przeciwieństwie do wielu z was, nie lubię matowego niczego! Nie lubię też czarnych kół ani całkowicie czarnych motocykli/scenariuszy. Lubię KOLOR. To po prostu ja. Więc to wszystko oznacza, że wersja(e) NC750X, które obecnie widzę w sprzedaży i które mają kolor, jak czerwony i srebrny lub może biały, to wersje manualne. Naprawdę lubię i bardzo przyzwyczaiłem się do obsługi DCT. Czy nadal potrafię zmieniać biegi, tak. Kiedy robisz to przez 60 lat, to coś, co nigdy nie opuści starych komórek mózgowych.
Ale dla tych, którzy mają lub mieli jeden, NC750X w wersji manualnej lub DCT, czy mogę zapytać, jakie są wasze przemyślenia? O co mogę również zapytać, jakie są obroty przy 60 mph dla któregoś z tych modeli? Z pewnością doceniam waszą pomoc tutaj.
Scott