GL1800Riders Forums banner
21 - 40 of 42 Posts
Discussion starter · #21 ·
Czy to nie ty mówiłeś nam o niskim COG NC700X w porównaniu do Versys? Nie mogłem sobie przypomnieć, kto to stwierdził.
Ale jeśli INTHEWIND nie mógł przejechać się NC z powodu braku dostępności, rozumiem, że kupił Versys. Był GOTOWY na zmianę i nie chciał dłużej czekać.

O negatywnym nastawieniu amerykańskich dealerów Hondy do NC700X: Ciągle słyszę o "powolnym" spojrzeniu na NC. Czy to głównie dlatego, że motocykl nie jest motocyklem typu "szybki" jak typy 600RR? Wydaje mi się, że prędkość jest amerykańską postawą w porównaniu do tego, czego chcą Europejczycy, jeśli chodzi o ADVs. Negatywizm dealerów może jednak zabić model. Wystarczy spojrzeć na to, co stało się z Harleyem V-ROD. Nie wspominając o Buell.
W dążeniu do nowego motocykla, a konkretnie NC750X DCT, filmy i artykuły, które widziałem i czytałem, stwierdzają, że silnik w tych motocyklach nie jest rakietą. Ale WSZYSCY stwierdzają, że ma WYSTARCZAJĄCO mocy do ogólnej jazdy, ogólnego przyspieszenia itp. Wyprzedzanie jest nieco powolne, ale wykonalne. Jak stwierdziła prawie każda osoba, która recenzowała ten motocykl, NIE MOŻNA mieć jednocześnie doskonałego przebiegu i najwyższej klasy osiągów, to się nie wydarzy.

Te NC 750 krążą wokół 65-75 mpg, w zależności od techniki jazdy i zastosowania. TEGO szukam, a nie biegów Hyabusy od świateł do świateł. Jeśli ktoś chce osiągów rakiety, to z tego, co widzę i czytam, NIE KUPUJ NC750X. Jeśli ktoś (taki jak ja) chce dobrze zaokrąglonego motocykla o niskim COG, przyzwoitych osiągach, ultra łatwości DCT, BARDZO DOBREGO wbudowanego schowka i kilku innych atrybutów, to NC750X może być dla ciebie. Naprawdę się dowiem, dopóki nie odbędę mojej pierwszej jazdy testowej w piątek. Ale podejrzewam, że mi się spodoba.

Jeśli jakieś salony sprzedaży mają lub prezentują jakąkolwiek formę negatywizmu wobec NC750X, to zależy od nich, to wolny świat i wolność słowa. Ale, jak już powiedziano, oni (dealerzy) mogą mieć całą negatywność, jakiej chcą, ale motocykle są nadal produkowane, wysyłane do nich i sprzedawane. Nie może być zbyt wiele negatywów, jeśli tak się dzieje.
Scott
Scott
 
W poszukiwaniu nowego motocykla, a konkretnie NC750X DCT, filmy i artykuły, które widziałem i czytałem, stwierdzają, że silnik w tych motocyklach nie jest rakietą. Ale WSZYSCY stwierdzają, że ma DUŻO mocy do ogólnej jazdy, ogólnego przyspieszania itp. Wyprzedzanie jest nieco powolne, ale wykonalne. Jak stwierdziła prawie każda osoba, która testowała ten motocykl, NIE MOŻNA mieć jednocześnie doskonałego zużycia paliwa I najwyższej klasy osiągów, to się nie wydarzy.

Te NC 750 oscylują w granicach 65-75 mpg, w zależności od techniki jazdy i zastosowania. TEGO szukam, a nie wyścigów Hyabusy od świateł do świateł. Jeśli ktoś chce osiągów rakiety, to z tego, co widzę i czytam, NIE POWINIEN kupować NC750X. Jeśli ktoś (taki jak ja) chce dobrze zaokrąglonego motocykla o niskim środku ciężkości, przyzwoitych osiągach, ultra łatwości DCT, BARDZO DOBRYM wbudowanym schowku i kilku innych atrybutach, to NC750X może być dla Ciebie. Naprawdę się dowiem, dopóki nie odbędę mojej pierwszej jazdy testowej w piątek. Ale podejrzewam, że mi się spodoba.

Jeśli jakieś salony mają lub prezentują jakąkolwiek formę negatywnego nastawienia do NC750X, to zależy od nich, to wolny świat i wolność słowa. Ale, jak już powiedziano, oni (dealerzy) mogą mieć całą negatywność, jaką chcą, ale motocykle są nadal produkowane, wysyłane do nich i sprzedawane. Nie może być zbyt wiele negatywów, jeśli tak się dzieje.
Scott
Scott
Jeśli masz jakieś bardziej szczegółowe pytania, wyślij mi wiadomość prywatną. Miałem trzy NC700X i przejechałem nimi łącznie około 85 000 mil. Jedna manualna i dwie DCT.
 
Czy to nie ty mówiłeś nam o niskim COG NC700X w porównaniu do Versys? Nie mogłem sobie przypomnieć, kto to stwierdził.
Ale jeśli INTHEWIND nie mógł przejechać się NC z powodu braku dostępności, rozumiem, że kupił Versys. Był GOTOWY na zmianę i nie chciał dłużej czekać.

O amerykańskich dealerach Hondy, którzy mają negatywny stosunek do NC700X: Ciągle słyszę o "powolnym" spojrzeniu na NC. Czy to głównie dlatego, że motocykl nie jest motocyklem typu "szybkiego", jak typy 600RR? Wydaje mi się, że prędkość jest amerykańską postawą w porównaniu do tego, czego chcą Europejczycy, jeśli chodzi o ADVs. Negatywizm dealerów może jednak zabić model. Wystarczy spojrzeć na to, co stało się z Harleyem V-ROD. Nie wspominając o Buell.
Tak, wspomniałem o niskim środku ciężkości w poprzednim wątku. Silnik nie jest płaski i równoległy do podłoża, jak w Wing, ale cylindry są pochylone tylko o 38 stopni w górę od poziomu. Paliwo, którego jest niewiele, bo 3,7 galona, ​​jest przewożone pod siedzeniem. Podobnie jak Wing, niski COG sprawia, że ​​motocykl wydaje się lżejszy, niż sugeruje jego 500 funtów.

Image
 
Jeśli jakieś salony mają lub prezentują jakąkolwiek formę negatywności wobec NC750X, to ich sprawa, to wolny świat i wolność słowa. Ale po tym wszystkim, mogą (salony) mieć całą negatywność, jaką chcą, ale motocykle są nadal produkowane, wysyłane do nich i sprzedawane. Nie może być zbyt wiele negatywów, jeśli tak się dzieje.
Scott
NC jest w produkcji od 12 lat i sprzedawany od 11 lat w USA. Przez kilka lat po 2011 roku był jednym z trzech najlepiej sprzedających się motocykli Hondy na świecie i nadal dobrze sprzedaje się w Europie i Azji, gdzie motocykle są postrzegane jako realny codzienny środek transportu. W USA motocykle są używane głównie jako zabawki rekreacyjne. Praktyczne motocykle nie przemawiają zbytnio do amerykańskich nabywców, ale dodaj kilka sakw, szybę turystyczną i może siedzenie, a NC dobrze podróżuje i bardzo ekonomicznie. Znam gościa, który zabrał swojego NC700X na Alaskę, autostradę transkanadyjską i kanadyjskie prowincje nadmorskie. Mój był w 8 stanach i odbył podróż o długości do 3500 mil.

Złożyłem depozyt na jeden, kiedy Honda US ogłosiła, że ​​importuje motocykl latem 2012 roku i czekałem trzy miesiące, aby go dostać, ale zawsze był to model wolno sprzedający się w USA. Szczerze mówiąc, każdego października jestem zaskoczony, że trafia do linii modeli Hondy na kolejny rok. We wczesnych latach motocykl po prostu nie sprzedawał się dobrze i wielu dealerów miało fabrycznie nowe, 2- i 3-letnie modele stojące w zakurzonym rogu. Potem wielu dealerów po prostu ich nie zamawiało. Charakter silnika przypominający diesla, wysoki moment obrotowy/niska moc, niska prędkość obrotowa i nagły ogranicznik obrotów zniechęcały wielu testerów i/lub dziennikarzy motocyklowych, więc narracja została ustalona. 6 do 12 lat temu DCT było bardzo trudne do sprzedania tradycyjnym nabywcom MC, więc zostało oznaczone jako duży skuter lub motocykl dla początkujących. Motocykl dla kogoś, kto nie potrafi jeździć motocyklem itp. Sprzedawcy to w końcu tradycyjni motocykliści MC i o ile ktoś nie przyszedł szukając takiego, szanse były takie, że sprzedawcy nie pokazywali motocykla. Naprawdę lubię ten motocykl i dokładnie wiedziałem, czego szukam i co dostaję. Jak powiedziałem wcześniej, wierzę, że istnieją dwa duże podzbiory właścicieli NC700/750 - początkujący motocykliści, którzy mogą nie znać manualnych skrzyń biegów lub kierowcy skuterów przechodzący na pełnowymiarowe motocykle, a następnie doświadczeni, doświadczeni kierowcy, którzy nie są pod wrażeniem osiągów boy racer i niewygodnej ergonomii, którzy mogli posiadać wiele motocykli w czasie i szukają praktycznego motocykla, z którym łatwo się żyje.
 
Discussion starter · #26 ·
Dave,
Serdecznie dziękuję za te informacje i opracowanie. Bardzo doceniam. Nie śledzę produkcji motocykli ani globalnych zamówień na nie. Ale wiem, że Europa i wiele innych krajów traktuje motocykle jako poważny podstawowy środek transportu. Myślę, że jest mnóstwo motocykli/skuterów, które nigdy nie trafiają do Stanów, ale sprzedają się w tych krajach w miliardach. Mając to na uwadze i w oparciu o Państwa powyższe oświadczenia, jestem trochę zaskoczony, że seria NC faktycznie wciąż z nami jest. Na pewno są 2023. Ostatnia część ostatniego zdania w Państwa piśmie ZDECYDOWANIE odnosi się do mnie! ".....a potem są DOŚWIADCZENI sezonowi kierowcy, KTÓRZY NIE SĄ POD WRAŻENIEM WYDAJNOŚCI BOY RACER i niewygodnej ergonomii...." To prawda! W najbliższy piątek będę testował 2020 NC750X DCT!
Scott
 
Dave,
Z pewnością dziękuję za te informacje i opracowanie. Bardzo doceniam. Nie śledzę produkcji motocykli ani globalnych zamówień na nie. Ale wiem, że Europa i wiele innych krajów traktuje motocykle jako poważny podstawowy środek transportu. Myślę, że istnieje cała masa motocykli/skuterów, które nigdy nie trafiają do Stanów, ale sprzedają się w tych krajach w miliardach. Mając to na uwadze i w oparciu o Państwa powyższe oświadczenia, jestem trochę zaskoczony, że seria NC wciąż z nami jest. Na pewno są 2023. Ostatnia część ostatniego zdania w Państwa piśmie ZDECYDOWANIE odnosi się do mnie! ".....a potem są DOŚWIADCZENI sezonowi kierowcy NIE ZACHWYCENI WYDAJNOŚCIĄ BOY RACER i niewygodną ergonomią...." To prawda! W ten piątek będę jeździł testowo 2020 NC750X DCT!
Scott
Proszę o recenzję jazdy testowej!
 
Discussion starter · #30 ·
Szczególnie interesuje mnie to, co masz do powiedzenia o siedzeniu.
Roger that six2go,
Zdecydowanie zdam z tego relację. Jednak zazwyczaj nie jestem zbytnio krytyczny wobec fabrycznych siedzeń, w zasadzie w każdym motocyklu. Wiem i zdaję sobie sprawę, że fabryka(i) większości motocykli po prostu nie może wyprodukować siedzenia, które automatycznie zadowoli wszystkich potencjalnych kierowców. Do tej pory posiadałem 6 motocykli Wing i nigdy nie zmieniłem fabrycznego siedzenia. I każdy z nich sprawia wrażenie, jakbym jechał po cegle po około stu milach. Właściwie mi to nie przeszkadza, ponieważ wiele innych części tego starego ciała męczy się wraz z tyłkiem po takim dystansie. To część mojego istnienia. Po prostu zatrzymuję się gdzieś i idę na spacer, jem lunch lub coś w tym stylu. Potem, po krótkiej przerwie, wskakuję z powrotem i jestem gotowy na kolejne sto mil lub mniej.
Scott
 
Moja córka miała NC700X i miała świetne przebiegi, jak wspomniano powyżej. Wydawało się, że nadąża na szybkich autostradach. Pamiętam, że na jej motocyklu pierwszy bieg wydawał mi się dość wysoki.
 
Discussion starter · #34 ·
Całkowicie rozumiem Scotta. Mam 78 lat i też nie robię długich dni, ale lubię czuć się komfortowo w siodle.
Dobrze six2go,
Proszę bardzo. Miałem dziś okazję przejechać około 60 mil na nowym dla mnie NC750X DCT. Pogoda była WSPANIAŁA, a drogi, cóż, tak dobre, jak na południową Kalifornię. Ruch był dość mały jak na weekendowy dzień i wspaniałą pogodę oraz okolicę, w której jeździłem. Spędziłem trochę czasu na 45, 55 i 65 milach na godzinę i na kilku milach na każdym z nich. Powiedziałbym, że w siodle spędziłem najdłużej około 20 minut, może 30. Zatrzymywałem się, rozglądałem się po okolicy i może robiłem zdjęcie czegoś.

Obecnie nie mam na co narzekać, jeśli chodzi o siedzenie. To nie znaczy, że jest to idealne siedzenie, wcale nie. Każdy tyłek jest inny i ma ograniczenia co do tego, jak długo można siedzieć w siodle, zanim dane siedzenie zacznie powodować problemy. Jeden kierowca może przejechać tylko 50 mil i zacząć być zmęczony siedzeniem. Podczas gdy inny kierowca może przejechać dwa lub trzy razy więcej kilometrów na tym samym siedzeniu, zanim zacznie narzekać. Wliczając w to dwie jazdy testowe i dzisiejsze szaleństwa, przejechałem tylko około 100 do 125 mil.

Przyzwyczajam się do tego i wszystko się wygładza. Mam jednak problem. Słyszę coś, co mógłbym opisać jako "szum" podczas nabierania prędkości od startu. Jest to dość zauważalne, gdy zbliżasz się do 25-35 i więcej. Przeprowadziłem kilka wstępnych testów i wydaje się, że nie mogę tego zawęzić. Postawiłem go na centralnej podstawce i zakręciłem przednią oponą tak szybko, jak to możliwe, co nie jest szybkie, a jedynym dźwiękiem, jaki wtedy słyszę, jest dźwięk klocków hamulcowych stykających się z tarczą, ponieważ mają one ciśnienie resztkowe. Muszę lekko odsunąć klocki, aby uzyskać całkowity prześwit, a następnie zakręcić kołem, aby sprawdzić, czy mogę wykryć jakiś hałas łożyska koła.

Druga potencjalna przyczyna to oczywiście opona. Motocykl ma przejechane tylko 2200 mil, więc oczywiście opony są bardzo mało zużyte. Może być, mówię MOŻE być, jakieś bardzo lekkie zużycie, ale jeśli tam jest, to jest naprawdę lekkie. Czy opona może powodować ten hałas, nawet jeśli jest w miarę nowa? W każdym razie, jak dotąd, to mój główny problem.
Scott
 
Tak, opona, która się wyżłobiła (lub zaczyna się wyżłabiać), może powodować słyszalny hałas, a lekkie szumy, które nasilają się wraz ze wzrostem prędkości, silnie sugerują, że opona może być przyczyną hałasu.

(Edycja: konwencjonalna mądrość, aby „naprawić” wszelkie wyżłobienia opon (szczególnie te, które dopiero się zaczynają wyżłabiać), polega na zwiększeniu ciśnienia w przednich oponach o 2-3 psi powyżej zaleceń fabrycznych. To tani i łatwy pierwszy krok do wypróbowania przed przejściem do innych popularnych rozwiązań na rynku wtórnym, dla których istnieje wielu zwolenników.)

Tim
 
Założyłem Russell Day Long na mój NC700 DCT i była to ogromna poprawa w stosunku do fabrycznego siedzenia, które było jak siedzenie na desce 2x6. Zrobiłem długą jazdę Iron Butt na fabrycznym siedzeniu i dosłownie miałem pęcherze. Po zainstalowaniu Day Long i zrobieniu podobnej jazdy różnica była ogromna. Nie jeździłem 750, więc nie mogę się wypowiedzieć, ale moja 700 radzi sobie "ok" na autostradach, ale niewiele zostaje przy 75 milach na godzinę lub więcej, jeśli jest załadowana. Zużycie paliwa było świetne i jest to stosunkowo tani motocykl w utrzymaniu. DCT działa bez zarzutu, podobnie jak reszta motocykla.
 
Hej Fire Up,
Czy masz coś jeszcze do dodania, skoro masz już 750 od jakiegoś czasu? Znalazłem 3 dealerów w promieniu 40 mil ode mnie, z których każdy ma 2023 DCT. Myślę, że wybiorę się na poszukiwania w tym tygodniu.
 
Mam nc700DCT z 2015 roku. To łagodny, wygodny motocykl, łatwy w prowadzeniu. Ma niezłe przyspieszenie do 80 km/h. Wyprzedzanie jest powolne. Dokonałem wielu modyfikacji. Jest akceptowalny dla mojej żony jako pasażerki.
Rozważałem sprzedaż Goldwinga i pozostawienie NC jako jedynego motocykla. Rozważam również Africa Twin jako jedyny motocykl. Honda produkuje lekki motocykl turystyczny z silnikiem Africa Twin, NT110. Jak dotąd sprzedawany tylko w Europie, być może pojawi się tu w 2024 roku.
 
Mam nc700DCT z 2015 roku. To łagodny, wygodny motocykl, łatwy w prowadzeniu. Ma niezłe przyspieszenie do 50 mil na godzinę. Wyprzedzanie jest powolne. Zrobiłem mnóstwo modyfikacji. Jest akceptowalny dla mojej żony jako pasażera.
Rozważałem sprzedaż skrzydła i zachowanie NC jako jedynego motocykla. Rozważam również Africa Twin jako jedyny motocykl. Honda produkuje lekki motocykl turystyczny z silnikiem Africa Twin, NT110. Jak dotąd sprzedawany tylko w Europie, być może pojawi się tu w 2024 roku.
Moje modyfikacje
 
Mam moją manualną NC750X z 2018 roku od kilku lat i przejechałem nią około 43 000 km. Ważę około 77 kg z odzieżą motocyklową. Regularnie osiągam ponad 2,9 l/100km, nawet podczas agresywnej jazdy. Wożę też dużo rzeczy w moich sakwach Givi i "frunku". Kiedy wiesz, gdzie jest Powerband, wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Po prostu pędzi. Jest mnóstwo mocy, jeśli wiesz, gdzie jej szukać. Regularnie robię 560-kilometrowe dni mieszanej autostrady i dróg lokalnych. Z oponami Avon trail rider radzi sobie świetnie również na szutrowych drogach. Widziałem filmy, jak ludzie jeżdżą na nich z TKC80s na single trackach, ale jestem już za stary. Wady? Siedzenie nie jest zbyt wygodne po około 240 km. Zawieszenie zostało zbudowane w określonej cenie, więc mogłoby być lepsze. Poza tym to świetny motocykl, moim zdaniem.
 
21 - 40 of 42 Posts